Педагогічний портрет
13:59 Моніторинг якості шкільної географічної освіти | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
У закладі здійснюється ґрунтовний аналіз ефективності запровадження допрофільного та профільного навчання. Проведено порівняльний моніторинг
якості знань учнів 11 класу з профільного предмету – географії. Інструментарієм
моніторингового дослідження стали оцінки випускників за навчальний рік та
оцінки, отримані ними під час складання ДПА (Табл.1). Таблиця 1. Узагальнені результати моніторингу якості знань учнів 11 класу з географії та суміжних дисциплін (2012-2013 н.р.)
Моніторинг реєстрації на ЗНО-2013 свідчить, що з 13 бажаючих вступати до ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації профільний предмет (географія) обрали 11 випускників 2013 року, що складає 84% від загальної кількості зареєстрованих. Двоє з них склали ЗНО з географії на високому рівні: Юровський Д. (199,5 балів) та Кітченко Т. (192 бали). Крім того, за результатами вступної кампанії за географічним профілем на до КНУ за держзамовленням вступили: Кітченко Т. (географічний факультет КДПІ КНУ), Дожидаєва М. (напрям «Геологія», КНУ) та ін. У 2012-2013 навчальному році, відповідно до наказу УОіН міськвиконкому, 4 березня у закладі для учнів 11 профільного класу була проведена моніторингова контрольна робота (за текстами УОН Криворізької міськради), яка містила 8 завдань різної складності, з яких: питання № 1-3 – теоретичні – І та ІІ рівнів складності (оцінювались кожне у 2 бали), теоретичні питання № 5 та 8, ІІІ та ІV рівнів складності відповідно, оцінювались максимально у 3 бали кожне. В 11 класі 14 учнів, моніторингову контрольну роботу з них писали 12 учнів (2 учні були відсутні через хворобу). За результатами моніторингової роботи результати навчальних досягнень учнів розподілились таким чином: на середньомі рівні контрольну написало 6 учнів (50%), на достатньому – 4 учнів, що склало 33,4% учнів, на високому рівні написало роботу 2 учня, що становить відповідно 16,6% (Дод.5). Таким чином, рівень науковості у відповідях учнів склав 50%. Загалом, результати моніторингової контрольної роботи підтвердили оцінювання учнів 11 класу з географії за І семестр поточного навчального року. Моніторинг рівня викладання курсів за вибором географічного спрямування на ряду з перевагами виявив і недоліки, а саме: поки що є недостатнє матеріально-технічне та навчально-методичне забезпечення, що пояснюється невеликим проміжком часу запровадження спецкурсів та факультативів у межах географічного профілю (другий рік) та відсутністю україномовних програмових засобів даного напрямку, обмеженою кількістю вітчизняних інтернет-ресурсів з напрямків спецкурсів й факультативів. Разом з тим, у інтегрованій системі форм урочної та позаурочної діяльності учні Маханько І.В. демонструють результативність у різноманітних географічних та творчих краєзнавчих конкурсах (Дод.3). Зокрема, Кітченко Т. стала Лауреатом обласної премією «Обдаровані діти – надія України, 2013», Юровський Д. – призером обласного конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів МАН та сучасником Міжнародної конференції «Україна очима молодих». | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |