організатор туристсько-краєзнавчої роботи,
керівник ЦПК природничо-математичного напрямку
Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №44
Дата народження: 26 вересня 1984 року
Освіта: вища. У 2006 р. з червоним дипломом закінчила магістратуру в Криворізькому державному педагогічому університеті за спеціальністю "Викладач географії, вчитель основ економіки, організатор туристсько-краєзнавчої роботи"
Педагогічний стаж роботи: 9 років
Кваліфікаційна категорія: перша кваліфікаційна категорія
Професійне кредо: Вірити та любити те, чому навчаєш, і любити тих, кого навчаєш
По життю з девізом: Ставитись до людей так, як хочеш, щоб ставились до тебе
Класне керівництво: Мій незабутній перший випукс - травень 2013 р. Другий раз у люблячий 5 клас - у вересні 2013 р.
Мета моєї педагогічної діяльості: Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості з метою їх успішної соціалізації
Індивідуальна предметно-методична проблема: Формування інформаційно-комуікативних компетентностей учнів засобами кооперативного навчання в інтегрованій системі шкільної географічної освіти
У інтегрованій системі викладання географії, основ економіки та екології застосовую:
• Особистісно-розвивальні навчальні технології (технологія навчання як дослідження; технологія розвитку творчої особистості; технологія розвиваючого навчання);
• Продуктивні (проектні технології; технології колективних творчих справ);
• Інтерактивні технології навчання (тренінгові; кооперативні технології; інтерактивне спілкування; технологія навчання у грі);
• Інформаційні технології навчання (застосування інтерактивних карт «Дрофа», існуючих педагогічних програмних засобів та розробок власних освітніх цифрових ресурсів, можливості мережі Інтернет, зокрема, Google Планета Земля, карти-Google, створення власного сайту з медіа- та відео каталогами до уроку, використання програмного забезпечення Теаchеr; тематичних мультимедійних презентацій Power Point тощо)
Інноваційні форми та прийоми роботи, які широко використовуються: «графіті», «візуальна схематизація», понятійна карикатура, робота в ротаційних трійках, малих групах; «навчаючи - вчуся», «карусель», «ажурна пилка»; своя опора, діаграми Вене; тематичні руханки, «хвилина слави», картографічні двобої; географічні та картографічні аукціони; продуктивно-сюжетні, ситуаційно-рольові, ділові ігри, зокрема, «на своєму місці»; створення елементарних інтерактивних карт; розробка, складання та проведення власної тематичної екскурсії; географічне моделювання, тематичне проектування; різні форми взаємоперевірки, взаємооцінки, самоперевірки та самооцінки. Широко застосовуються випереджальні та індивідуальні творчі й пошукові завдання. Запроваджуються нетрадиційні уроки, зокрема: урок-суд, уроки-консиліуми, уроки-брифінги, уроки-прес-конференції, уроки-тематичні презентації, екскурсійні уроки та ін.