Педагогічний портрет
11:05 Персональний брендинг як інструментарій професійної успішності вчителя |
Успішний фахівець, педагог-професіонал має чітке уявлення про себе, а на професійних теренах, освітньому ринку праці - відповідне й подання про себе як про продукт. Мова йде про особистий брендінг - продукт на ім’я «Я». Засобами особистого брендингу формується імідж сучасної школи. Тому, на ІІІ етапі роботи над обласним науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», у поточному навчальному році організовано відповідну творчу групу - «Брендинг педагогічної діяльності». Особистий бренд – це позиціонування власної особистості, яке сприймається іншими людьми; це те, що дозволяє виділитися, завдяки чому переваги завжди залишаються на вашому боці. Процес роботи над особистим брендом повинен йти постійно. З легкої руки Тома Пітерса в сучасний лексикон увійшло поняття «особистий бренд» і він виділив п’ять головних причин для розвитку персонального бренду: 1. Бренд піднімає власну самооцінку; 2. Створює конкурентну перевагу; 3. Розширює сферу впливу; 4. Дозволяє знайти достатню стабільність, допомагає «залишитися на плаву» в різних економічних умовах. 5. Дозволяє отримувати дивіденди з різних джерел. Для того, щоб бути особистістю - «брендом», не обов’язково бути ідеалом у всьому. Необхідно дотримуватись трьох умов: 1) бути профі у своїй справі, 2) мати власну думку, критично мислити, 3) не боятися висловлюватися. Саме таких умов дотримуються педагоги шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін позиціонуючи власні педагогічні бренди |
|
Всього коментарів: 0 | |