Педагогічний портрет
У закладі здійснюється ґрунтовний аналіз ефективності запровадження допрофільного та профільного навчання. Проведено порівняльний моніторинг
якості знань учнів 11 класу з профільного предмету – географії. Інструментарієм
моніторингового дослідження стали оцінки випускників за навчальний рік та
оцінки, отримані ними під час складання ДПА (Табл.1). Таблиця 1. Узагальнені результати мо ... Читати далі » |
На виконання Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю, обласних комплексних програм "Творча обдарованість", "Громадянське виховання особистості в умовах розвитку української державності», міських, районних та шкільних заходів роботи з обдарованою молоддю та з метою створення умов для реалізації творчих здібностей перспективної учнівської молоді, розвитку інноваційного потенціалу особистості й сприяння додатковій освіті школярів шляхом залучення їх до самоосвітньої творчо-пошукової, науково-дослідницької діяльності, а також більш якісної підготовки до районних, міських інтелектуальних конкурсів вчителями-предме ... Читати далі » |