Каталог файлів
Головна » Файли » Позакласна робота » Робота тренінгової школи лідерів "Креатив" |
01.10.2013, 17:14 | |
МЕТА ЗАНЯТТЯ: затвердити окреслені напрямки роботи, розподілити та закріпити обов'язки в новосформованих відділах Кампанії; сформувати банк кращих КТС, відповідно до напрямків роботи та специфіки відділів Шкільної Кампанії; розкрити сутність поняття КТС, пояснити їх мету, актуальність та значення; продовжувати сприяти виховуванню культури спілкування школярів, розширювати світогляд; посилити згуртованість групи; сприяти засвоєнню ефективної поведінки для досягнення згоди при вирішенні групового завдання; закріпити навички «мозкового штурму»; розвивати творче мислення, незалежність думок і суджень; посилювати активну громадську позицію учасників шкільного співврядування. ТРЕНІНГОВІ ПРИЙОМИ ТА СТРАТЕГІЇ: «Павутинка дружби», «Хвилина слави», психологічний тренінг «Банк ідей КТС», мозковий штурм «Аукціон Супер - КТС». ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: клубок ниток, годинник, кольорові аркуші: зелені, червоні, жовті, сині, білі, оранжеві (відповідно до напрямку роботи), шаблон «Банк ідей КТС» (А3-логотип), скетч, ножиці, аркуші А3, олівці. ХІД ТРЕНІНГУ: Вступ o Привітання. Налаштування на роботу Радо знову вас вітаю! «Один в полі не воїн» - «стверджує» логотип нашої Кампанії. І, дійсно, так. Прийшов час перевірити на міцність нашу павутинку дружби. «Павутинка дружби». В моїх руках клубок ниток – павутинка. У кого вона в руках той, без страху і засудження, має право сказати все, що забажає. А далі, тримаючись за нитку, клубок передає тому, хто йому близький. Почнемо з найбільш балакучої – з мене. Бажаю кожному, сьогодні і завжди, чистоти серця і думок, впевненості в собі і своїх силах, сміливості, ніколи не опускати руки, ставитись до людей як хочите, щоб ставились до вас, на шляху зустріти лише щірих, добрих і творчіх людей, наснаги і трішкі везіння. Основна частина: o Актуалізація наявних компетенцій: Всіх нас поєднує ідея і можливість реалізувати учнівське самоврядування різними способами – це наш колективний, креативний проект. Які подібні справи ми вже з вами виконували на рівні школи, в класах? Всі перераховані вами форми роботи – це колективні творчі справи (КТС). Кожний з вас вдома індивідуально міркував і намагався розробити свою колективну творчу справу, відповідно до напряму і специфіки роботи вашого відділу. «Хвилина слави». Пропоную кожному презентувати свою домашю роботу - КТС – дати їй творчу назву, визначити форму проведення, окреслити напрям роботи, стисло описати її цікавинки і переваги. Психологічний тренінг «Банк ідей СУПЕР - КТС». Пропоную кожному обрати колір аркушу, відповідно до напрямку роботи, що реалізує ваша КТС та замалювати її змістовну емблему і назву. Прошу прікріпити ваші ідейні, авторські КТС до імпровізованого БАНКУ супер-КТС. КОЛЬОРИ та НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ Шкільної Кампанії: ¨ Зелений – еколого-краєзнавчий; ¨ Червоний – розважально – рекреаційний; ¨ Білий– спортивно – розвивальний, рекреаційний; ¨ Жовтий – профорієнтаційний; фінансово-господарський, економічний; ¨ Оранжевий – навчально – розважальний; ¨ Синій – патріотичний; Під час поповнення БАНКУ Супер-КТС, відмітити чергу та рівень поміщення своєї розробки учасниками Креативної Ради Менеджерів (черга – свідчить про підсвідому ієрархічну структуру колективу, рівень – про рівень домагань та самооцінку школярів).
Чудові, різнограні ідеї КТС ви запропонували. Та, «за двома зайцями поженешся, жодного не впіймаєш», нажаль не можна хаматись за все і одразу. Мозковий штурм «Аукціот КТС». Тому, пропоную, кожному відділу колективно ознайомившись з усіма ідеями (домашніми заготовками) розробити проект єдиної, на вашу думкау, найбільш вдалої, реальної та цінної КТС. Наголошу: «Одна голова гарно, а дві ще краще», тому не забуваємо про правила толерантного ставлення один до одного та: РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЗГОДИ: ¨ уникайте захищати свої індивідуальні судження. ¨ Підходьте до завдання логічно; ¨ уникайте змінювати свою думку лише заради досягнення згоди, не намагайтеся ухилятися від конфлікту. ¨ Підтримуйте лише ті рішення, з якими можете погодитися, хоча б частково; ¨ уникайте таких методів зменшення конфлікту, як голосування, компромісні рішення, тощо; ¨ розглядайте відмінності в поглядах як допомогу, а не як перешкоду при ухваленні рішень. Заключна частина:
Члени відділів обмінюються думками та обговорюють форму, підбирають звучну назву супер-КТС та розробляють програму її реалізації (час, вікову категорію, мету, конкурси, необхідні матеріали, тощо). Пам'ятайте: «При згоді незначні справи виростають, при незгоді найбільші гинуть». Бажаю всім нам успіхів в реалізації наших творчих задумів якомога в найближчий час. o Повідомлення д/р: розподіліть, закріпіть завдання та обов'язки між членами відділу (доповніть Банк даних членів Ради Менеджерів); o Складіть картку і розробіть чорнетку сценарія вашої Супер – КТС (за зразком): ТВОРЧА НАЗВА: ТЕМАТИКА: МЕТА: ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: ВІК УЧАСНИКІВ: МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: ПЕРЕБІГ КТС: o Ознайомтесь із стендами вашого класу, визначте їх тематику та значення; поміркуйте, які наочні стенди необхідні в кімнаті дитячого об'єднання Шкільної кампанії, що саме вони могли б відображати. | |
Переглядів: 682 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |