Каталог файлів

Головна » Файли » Позакласна робота » Робота тренінгової школи лідерів "Креатив"

Тренінгове заняття: ПО ЖИТТЮ - ОКЕАНУ
12.09.2013, 17:39

ТЕМАТИКА ЗАНЯТТЯ:   Моє «Я» та моя допомога.

МЕТА ЗАНЯТТЯ: розкрити сутність поняття та особливості власного «Я»;

відпрацювання ефективних навичок спілкування, кооперування;

формувати небайдужість, дбайливе ставлення один до одного;

посилювати активну громадську позицію учасників шкільного співврядування; формувати навички громадської активної діяльності,

сприяти проявам ініціативності, розкривати здібності та нахили особистості;

розробити проект «Куточок Шкільної Кампанії», поліпшити його естетично – інформаційне оформлення;

залучати до організації тренінгових занять представників різних відділів.

ХІД ТРЕНІНГУ:

Вступ

o       Привітання. Налаштування на роботу

Доброго дня!

Символ гармонії, порозуміння і дружби – коло. Тому, прошу всі стати в коло та поєднати руки. Сьогодні не просто вітаємось і спробуємо підняти настрій один одному.

«Магічне Коло». В колі вітаємо стислим побажанням сусіда, який ближче до серця. Вітання не припиняємо, доки не передамо все останньому в колі.

А, тепер спробуємо зрозуміти один одного без слів. Передайте тепло вашого серця через потиск сильної – правої руки сусіду. Рукистискання не розриваємо, доки все тепло і хвилю стискань не отримає останній в колі.

Основна частина:

o        Актуалізація наявних компетенцій:

Всі ми такі схожі: руки, ноги, голова, мозок,… та ще більше у нас відмінностей:  в поведінці, думках, уподобаннях, здібностях, тощо…

Кожний із вас – унікальний, індивідуальність. Та всіх нас поєднують типи темпераменту та риси, якими вони наділяють наше «Я», нашу особистість.

Існує 4 типи темпераменту: холерики, сангвініки, флегматики, меланхоліки. Та безліч методик їх визначення, зокрема, 150-питальне анкетування.

Сьогодні, ми з вами спробуємо зазирнути в потайні куточки нашого темпераменту та йому про це знати не обов'язково.

Т-група (група тренінгу). Наше повсякденне життя, ще Арістотель, порівнював з морем-океаном. Ходити по воді ми поки не вміємо. Тому, для того, щоб втриматись на гребені життєвих хвиль нам необхідний плавзасіб.

Зверніть увагу, на стінах висять фото, на кожному — певний вид морського транспорту (човен, яхта з вітрилами, великий корабель, моторний човен, криголам, танкер). За вашим власним бажанням, ви обирають той вид транспорту, який більше імпонує саме вам, відповідає вашим почуттям, настрою, стилю життя.

Далі, пропоную обмінятись думками, почуттями. Кожному коротко пояснити свій вибір.

Потім група методом «мозкового штурму» генерує ідеї щодо назви корабля, його символіки. Так, у кожній групі створюється відповідна атмосфера співпраці, після чого можна закріплювати ті або інші навички.

 

Я бачу всі впорались з завданням і своїм вибором залишились задоволенні.

Бачу, у нас трішки змінились звичні групи – відділи, що ж для творчої роботи це також непогано. Налаштувались, можемо і трішки попрацювати.

Кожний протяго тижнів ознайомився із стендами вашого та сусідніх класів, інформаційного центру школи.

Проектування з елементами мозкового штурму «Модель куточка Шкільної Кампанії». Зараз ми спробуємо змоделювати макет власного куточка дитячого об'єднання «Шкільна Кампанія».

За браком матеріальних засобів та фінансової обмеженості, будимо його ліпити із того, що було та є і полюбимо те, що самі начудили.

Найдешевший матеріал – потолочна плитка, вам відома. Пропоную вам для роботи її аналог – ось, такі різнокольорові плстинки-аркуші. За допомогою яких, ви і будите створювати свої проектні, креативні шедеври куточків.

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

¨       Спочатку визначте «мозковим штурмом», що саме ви хотіли б відобразити на інформаційно-пропагандиському стенді – куточку Шкільної кампанії;

¨       Далі, визначте, як саме ви бажаєте відобразити обраний вами матеріал та помоделюйте варіанти його розміщення;

¨       Після декількох спроб моделювання та  затвердження естетики, сміливо приступайте за виконання роботи. УСПІХІВ!

Заключна частина:

  • Висновки

«Аукціон проектів «Куточок Шкільної Кампанії». Команди презентують свої проекти та моделі «Куточок Шкільної Кампанії». Визначаємо їх переваги та можливі доповнення. Обираємо та затверджуємо найкращий проект.

Прийшов час, розподілити завдання та реалізувати проект – переможець.

o        Повідомлення д/р: організація куточка «Шкільної Кампанії»;

o   Провести інформаційно  - просвітницьку роботу в класних колективах щодо функціонування шкільного дитячого об'єднання «Шкільна Кампанія»;

o   Оголосити конкурс проектів «МИ – діти України» (роботи формату А3);

o   Оголосити конкурс «Краща пісня – гімн Шкільної Кампанії».

Категорія: Робота тренінгової школи лідерів "Креатив" | Додав: Ірина
Переглядів: 390 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]