Каталог файлів

Головна » Файли » Позакласна робота » Позакласна спільна робота

Кривий Ріг – перехрестя шляхів. Інтерактивний профорієнтаційний тиждень
28.10.2013, 18:11

Сучасний етап розвитку суспільства пов'язаний з новим поглядом на робочу силу як на один із ключових ресурсів економіки. Підвищення ролі людського фактора в умовах інформаційного етапу НТР, значення якості, мотивації і характеру використання робочої сили в цілому, самовизначеності, мобільності, кваліфікаційності та конкурентоспроможності окремого працівника зокрема визначають умови успішної соціалізації та адаптації підростаючого покоління. Ці актуальні тенденції зосереджують увагу сучасної шкільної освіти на профорієнтаційних формах роботи.

Керуючись Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», заходами міської Програми «Школа – ВНЗ (ПТНЗ) – підприємства» на 2010 – 2015 рр., затвердженої рішенням Криворізької міської ради від 27.07.2011, Наказом № 486 виконкому Жовтневої районної у місті ради, відповідно до шкільного Наказу № 72 від 27.09.2013 р. «Про проведення профорієнтаційної роботи, отримання допрофесійної та початкової професійної підготовки школярів у 2013 – 2014 н.р.», враховуючи напрацювання педагогів закладу у 2013 – 2014 н.р. у Криворізькій загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 44 започаткували проведення інтегрованого профорієнтаційного тижня «Кривий Ріг – перехрестя шляхів».

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: інтерактивний тиждень з тем профорієнтації.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: всі учасники навчально-виховного процесу та батьківська громадськість.

МЕТА: Становлення творчої обдарованості особистості в системі допрофесійної та початкової професійної підготовки учнів, формування готовності школярів до успішної соціалізації та адаптації у майбутньому через свідомий вибір професії.

ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ: Організація ефективної роботи з професійної орієнтації серед учасників навчально-виховного процесу;

¨       Забезпечення формування свідомого професійного самовизначення старшокласників;

¨       поглиблення знань дітей, батьків про загальну ситуацію та особливості ринку праці України та Криворіжжя, зокрема;

¨       інформування учнів випускних класів та їх батьків про існуючі на ринку вакансії;

¨       визначення професійних схильностей старшокласників та їх конкретних переваг до тієї чи іншої професії;

¨       інформування молоді про принципи вибору професії та технології пошуку роботи

Матеріали збірки мають широкий спектр практичного застосування. Можуть бути використані класними керівниками при підготовці та проведенні профорієнтаційних годин спілкування, співбесід з учнями випускних класів, при організації екскурсій для підлітків до Криворізького міського Центру зайнятості; запропоновані форми роботи та розробки заходів покликані ознайомити випускників та батьківську громадськість із сучасним станом ринку праці Криворіжжя, допомогти їм при виборі професії та закладу подальшого навчання; окремі частини програми інтерактивного тижня можуть бути використані на уроках соціально-економічної географії України (тема: «Економічно-активне населення. Зайнятість та безробіття», 9 клас) та світу (тема: «Населення світу», 10 клас), у роботі педагогів-організаторів: під час роботи з учнівським активом, при проведення тематичних змін у пришкільному таборі тощо.

 

І. Паспорт програми профорієнтаційного тижня «Кривий Ріг – перехрестя шляхів» у загальноосвітньому закладі

 

Назва програми тижня

Програма профорієнтаційного тижня «Кривий Ріг – перехрестя шляхів»

Основи для розробки програми

Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», заходи міської Програми «Школа – ВНЗ (ПТНЗ) – підприємства» на 2010 – 2015 рр., затверджена рішенням Криворізької міської ради від 27.07.2011, Наказу № 486 виконкому Жовтневої районної у місті ради, шкільного Наказу № 72 від 27.09.2013 р. «Про проведення профорієнтаційної роботи, отримання допрофесійної та початкової професійної підготовки школярів у 2013 – 2014 н.р.»

Учасники розробки програми тижня

Директор школи,

Оргкомітет,

Актив учнівської та батьківської громадськості

Основна мета тижня

Становлення творчої обдарованості особистості в системі допрофесійної та початкової професійної підготовки учнів, формування готовності школярів до успішної соціалізації та адаптації у майбутньому через свідомий вибір професії

Головні завдання Програми

¨    Організація ефективної роботи з професійної орієнтації серед учасників навчально-виховного процесу;

¨     

¨    Забезпечення формування свідомого професійного самовизначення старшокласників;

¨    поглиблення знань дітей, батьків про загальну ситуацію та особливості ринку праці України та Криворіжжя, зокрема;

¨    інформування учнів випускних класів та їх батьків про існуючі на ринку вакансії;

¨    визначення професійних схильностей старшокласників та їх конкретних переваг до тієї чи іншої професії;

¨    інформування молоді про принципи вибору професії та технології пошуку роботи

Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми

·                                   Створення ефективних умов для самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу;

·  формування свідомого професійного самовизначення старшокласників, Вироблення прагнення до самовдосконалення всіх учасників НВП;

·  формування особистісних компетенцій учнів щодо здійснення вибору подальшого шляху життя;

·  ефективне залучення сім'ї до профорієнтаційної роботи;

·  усвідомлення старшокласниками їх власних професійних схильностей та конкретних переваг до тієї чи іншої професії;

·  обізнаність молоді про принципи вибору професії та технології пошуку роботи;

·  Виховання гуманістичної орієнтації й демократичної культури спілкування, відчуття європейської громадянськості;

·  Становленню активної громадської позиції молоді;

·  Виховання гуманістичної орієнтації й демократичної культури спілкування, відчуття європейської громадянськості;

·  представлення іміджевого образу Кривбасу як регіону можливостей;

·  Формування атмосфери довіри та співпраці в учнівсько-педагогічно-батьківському колективі

Освітні технології

Ø     Проектні,

Ø     Колективних творчих справ,

Ø     Кооперативні,

Ø     Інформаційно-комунікативні,

Ø     Тренінгові,

Ø     Інтегровані та ін.

Форми реалізації програми

Тренінгові заняття, круглі столи, презентації творчих пошукових та тематичних проектів, брифінги, рольові ігри, імітаційні засідання, пізнавально-тематичні екскурсії тощо

Категорія: Позакласна спільна робота | Додав: Ірина
Переглядів: 447 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]