Педагогічний портрет

Головна » 2013 » Листопад » 27 » Персональний брендинг як інструментарій професійної успішності вчителя
11:05
Персональний брендинг як інструментарій професійної успішності вчителя

Успішний фахівець, педагог-професіонал має чітке уявлення про себе, а на професійних теренах, освітньому ринку праці - відповідне й подання про себе як про продукт. Мова йде про особистий брендінг - продукт на ім’я «Я».

Засобами особистого брендингу формується імідж сучасної школи. Тому, на ІІІ етапі роботи над обласним науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», у поточному навчальному році організовано відповідну творчу групу - «Брендинг педагогічної діяльності».

Особистий бренд – це позиціонування власної особистості, яке сприймається іншими людьми; це те, що дозволяє виділитися, завдяки чому переваги завжди залишаються на вашому боці. Процес роботи над особистим брендом повинен йти постійно. 

З легкої руки Тома Пітерса в сучасний лексикон увійшло поняття «особистий бренд» і він виділив п’ять головних причин для розвитку персонального бренду:

1. Бренд піднімає власну самооцінку;

2. Створює конкурентну перевагу;

3. Розширює сферу впливу;

4. Дозволяє знайти достатню стабільність, допомагає «залишитися на плаву» в різних економічних умовах.

5. Дозволяє отримувати дивіденди з різних джерел.

Для того, щоб бути особистістю - «брендом», не обов’язково бути ідеалом у всьому. Необхідно дотримуватись трьох умов:

1) бути профі у своїй справі,

2) мати власну думку, критично мислити,

3) не боятися висловлюватися.

Саме таких умов дотримуються педагоги шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін позиціонуючи власні педагогічні бренди  

Переглядів: 1322 | Додав: Ірина | Теги: едагогічний бренд, персональний брендинг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]