Каталог файлів

Головна » Файли » Позакласна робота » Робота тренінгової школи лідерів "Креатив"

Тренінгове заняття «ВАВІЛОНСЬКА ВЕЖА»
28.09.2013, 17:04

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ

Креативної Ради Менеджерів ШКІЛЬНОЇ КАМПАНІЇ

«ВАВІЛОНСЬКА ВЕЖА»

Весь світ – театр, а люди в ньому актори.

В. Шекспір

 

Люди не могли б жити в суспільстві, якби  не водили один одного за ніс.

Ларошфуко

ТЕМАТИКА ЗАНЯТТЯ:  Життєві ролі

МЕТА ЗАНЯТТЯ: окреслити ролі, які виконують в сучасному суспільстві кожний, визначити причини рольових «ігор» та їх складності;

сприяти адаптуванню класних лідерів в умовах Шкільної різновікової Ради; розвивати культуру спілкування учнів;

виховувати ініціативне, небайдуже, толерантне, дбайливе ставлення один до одного.

ТРЕНІНГОВІ ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ: «Будьмо знайомі!», рольові ігри.

ЗАСОБИ: на кожного учасника аркуш А5 3-х кольорів, маркери; картки із ролями та завданнями, клей, ножиці, «будівельний» матеріал.

ХІД ТРЕНІНГУ:

Вступ

  • Привітання. Налаштування на роботу.

Кожний з нас впевнений, що знає один одного, спілкуємось на перервах, під час підготовки шкільних свят. Та, чи наспрвавді, ми знаємо тих, хто сидить зараз поруч з нами?

Пропоную можливість перевірити: хоча б спробуємо впізнати один одного.

«Будьмо знайомі!». Кожному пропоную аркуш А5, протягом 3 хвилинок спробуйте зобразити себе і, в дружньому колі (без гострих ножиць), створіть із аркуша свій силует.

По колу, кожний матиме змогу продемонструвати та прорекламувати свій «казково-віртуальний» образ.

  • Формування мікрогруп:

Ми щойно побачили один одного такими, якими і не уявляли. Ви, впевнена, помітили, що ваші «образи» різнокольорові: прошу кооперуватись відповідно до цих кольорів.

Основна частина:

  • Актуалізація наявних компетенцій:

Наш світ багатогранний і різноманітний, перед нами весь світ, поле професій та можливостей. Кожний обирає лише те, що бажає, інколи, - те, що змушені обрати. Від чого залежить наш або не наш вибір?

Самих гарних і найгірших акторів ми бачимо аж ніяк не на сцені.

Ромен Ролан

Погоджуюсь, від наших можливостей, здібностей, умов. Щодня, в тих чи інших ситуаціях ми беремо на себе певні забов'язання, підпорядковуємось правилам та умовам – граємо, приміряючі на себе певну роль.

Найяскравіше наша природна акторська гра проявляється під час колективного виконання роботи, досягнення єдиної для всіх мети. Пропоную найдавнішу масово-колективну роботу побудова велетенської «до самого неба» вежі у Давньому Вавілоні. Всі пригадують біблейську легенду.

«Вавілонська вежа». Кожна «кольорова» команда разом, за обмежений час – 5,5 хв., будує якомога вищу вежу із «будівельного» матеріалу нашої канцелярії. Та, незабувайте про маски, які ми вдягаємо – ролі, що кожний виконує у тих чи інших ситуаціях.

А, яку саме – визначить ваша доля – обирайте картку, що містить чіткі інтрукції вашої діяльності.

ЗМІСТ КАРТОК:

Лідер. Ви активно проявляєте лідерські якості, впевнені в собі і своїх силах, чітко розподіляєте роботу між членами команди та контролюєте її виконання.

Генератор ідей. Ви лише пропонуєте різноманітні ідеї щодо конструкції вежі та варіанти її побудови.

Лідер - командир. Ви – бажаєте стати одноосібним керівником команди, тому командуєте та роздаєте всім завдання, слідкуєте за їх виконанням.

Виконавець. Ви з інтузіазмом виконуєте поставлені задачі лідером.

Помічник. Ваша задача – розпізнати Лідера та активно йому допомогати у всьому.

Спостерігач. Ви – байдужий, бездіяльний помічник.

 

  • Правила взаємодії:

Наголошую, сьогодні, кожний грає роль, яку сам витягнув.

  • Проведення тренінгу

І так, час вичерпано, підводимо підсумки вашої роботи (на дошці записуються критерії оцінювання та бали – кількість балів повина бути однаковою): висота, архітектурний задум, міцність і надійність, тощо.

Рівноцінні групи – відповідно, однаковий і результат.

Заключна частина:

  • Рефлексія

Зараз, пропоную кожному по черзі поділитись своїми враженнями про особливості зіграної ролі, складність у виконанні роботи та, спробуємо, визначити причини цього.

  • Висновки

Так, складно грати ролі, особливо ті, які для вас не природні, які необхідно вдавати. Ще складніше, навіть виконуючи спільну роботу, знайти спільну мову, адже ми всі такі різні: особливі, неповторні, з характером, своїми бажаннями та потребами.

Та не забувайте, що такі самі бажання і потреби є і у людей, що нас оточують і з цим необхідно рахуватись. І, які б складності не були, разом – поєднані єдиною метою, ми зможемо порозумітись та подолати всі трудноші і, навіть, збудувати Вавілонську вежу.

  • Повідомлення д/р: поміркуйте - над «ролями», які необхідні в Шкільній кампанії; -про напрямки нашої роботи та –про особливості самоврядування.

- створити колективний преспроект «Клас моєї мрії».

Категорія: Робота тренінгової школи лідерів "Креатив" | Додав: Ірина
Переглядів: 431 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]