Каталог файлів

Головна » Файли » Позакласна робота » Робота тренінгової школи лідерів "Креатив"

Тренінгове заняття "ОРКЕСТР МАЄ ПОТРЕБУ В ДИРИГЕНТІ "
30.09.2013, 17:11

ТЕМАТИКА ЗАНЯТТЯ: Риси темпераменту та особисті якості, необхідні менеджерам різного рівня

Окремий скрипаль сам управляє собою, оркестр має потребу в диригенті

Карл Маркс

МЕТА ЗАНЯТТЯ: визначити якості особистості, необхідні для реалізації креативних проектів, лідерських ідей;

окреслити вимоги та задачі, які стоять перед менеджерами різних відділів шкільного співврядування;

об'єднатись у відділи Шкільної Кампанії;

допомогти групі визначити характеристики лідерів різних напрямків роботи у візуальній формі;

розвивати творче, абстрактне мислення;

сприяти проявам самостійності, абстрагування, незалежності думок.

ТРЕНІНГОВІ ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ: «Дивакувате привітання», «Вибір в сліпу», «Колективна галерея», стратегія «Смітник».

ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: розподілині за групами, предмети, що уособлюють певний відділ Шкільної Кампанії; 5 коробок реквізиту для створення моделі-емблеми менеджерів відділів; фломастери, олівці, аркуші паперу.

ХІД ТРЕНІНГУ:

Вступ

o       Привітання. Налаштування на роботу

Доброго дня всім небайдужим, сміливим та готовим до праці.

Будь – яка форма роботи починається з привітання, і ми не будемо порушувати цю приємну традицію.

Лише зміниму її форму. Ми знаємо один одного вже не перший день, навіть, не перший рік. Чи справді це так, зараз перевіримо.

«Дивакувате привітання».  Пропоную кожному представитись: назвати своє ім'я та додати до нього жест (рух), який сьогодні вас характеризує найбільше. Кожний наступний наш лідер повинен повторити імена та жести всіх попередників, й додати свої.

o       Налаштування на роботу

Ви неодноразово доводили, що ви – еліта лідерства класу, своєю активністю, ініцітивністю та завоювали собі авторитет не лише серед однолітків, а й серед класних керівників. Та час йти далі і завоювувати авторитет і визнання всієї школи. Таку можливість вам дають органи шкільного співврядування та членство в Креативній Раді Менеджерів Шкільної Кампанії.

«За всяку доручену справу повинна відповідати одна і тільки одна людина» - стверджував колись Бісмарк. Ось, зараз, і ми оберемо ту справу та напрямок роботи в нашій Раді, яка вам лежить до серця і ви б із задоволенням відповідали за її виконання.

o       Формування мікрогруп:

«Вибір в сліпу». Пропоную кожному за бажанням обрати будь-який один предмет, який упав вам в очі. Ви, так само, як за традицією в однорічнрму віці малюк обирає між книжкою, грошима, пляшкою, обрали інстинктивно, підсвідомо. Кожний обрав підсвідомо певний відділ нашої Шкільної Кампанії. А який зараз дізнаємось.

¨       АКАДЕМІЧНИЙ – лупа, червона ручка, циркуль, класний журнал;

¨       РЕКРЕАЦІЙНИЙ – глобус, СД-дски, фото, екскурсійний буклет, парасольку;

¨       ПАБЛІК-РІЛЕЙШН – шкільна газета, маркер, бюлетень «МИ проти насильства», фотоапарат;

¨       СПОРТИВНИЙ – скакалка, м'яч, карабін, компас.

¨       МАКЛЕРСЬКИЙ – черепашка, квіти, швабра, ключі.

o        Правила взаємодії:

Ми поєднались у, відповідні до нашого підсвідомого вибору, відділи, в яких і будемо працювати.

Але, спершу, давайте визначимо наші правила спілкування… (записуються – на дошці).

Основна частина:

o        Актуалізація наявних компетенцій:

Всім відомо: «як кораблик ми назвемо, так він і попливе», перефразуємо: «яку емблему і девіз обрали, так ви і працювали». Щоб робота ваших відділів була вдалою, цікавою і продуктивною спробуйте разом створити і відповідну емблему та девіз.

«Творча колективна галерея».

  • Проведення тренінгу

Любив повторювати Наполеон: «Якщо поставити баранів на чолі левів, то леви бараніють, а навпаки – то, навіть, баран буде мати левине серце.»

Стратегія «Смітник». Пропоную, прямо зараз, кожному відділу, без попереднього обговорення, назвати характеристики особи – менеджера - ефективного лідера вашого відділу. Яким ви його бачите?

Кожній групі видається пластиковий пакет з різними предметами, які можуть бути використані як символи.

Члени групи мають 7 хвилин, щоб створити символ (емблему), який би, відображав риси такого ефективного лідера. Групи можуть використовувати матеріали з пакету.

Рекомендації:

Члени відділів, за власним бажанням, відіграють певні ролі:

• керівника (лідера);

• упорядника матеріалів;

• записувача;

• доповідача;

хронометра;

генератора ідей.

РИСИ ЕФЕКТИВНОГО ЛІДЕРА (словесний портрет):

·  людина, яка може організувати групу,

·  розподілити обов'язки та керувати ходом роботи.

·   «мозковий центр» групи, який не втрачає почуття реальності й у найскрутнішу хвилину виведе групу з пастки айсбергів.

·  обличчя групи, завжди здатепостояти за кожного товариша, впевнений у кожному, а головне – у собі.

Заключна частина:

  • Висновки

Члени відділів обмінюються думками та обговорюють характеристики й символи, створені іншими групами.

Так не просто: до кожного підібрати ключик –  ось справжня майстерність менеджера. Наступного разу, обираючі собі топ-менеджера та виконавчих менеджерів відділів, ми з вами дізнаємось істинний характер один одного. Адже, характер людини, по-справжньому, можна довідатися, коли вона стане твоїм начальником.

 

o        Повідомлення д/р: поміркуйте - над «ролями»-посадами нашої Шкільної кампанії, які б ви можете і бажаєте посісти;

o        Заповнити бланки банку даних на членів відділів Креативної Ради Менеджерів (за зразком):

Відділ__________________________

ПІАР – МЕНЕДЖЕР________________

№ з/п

ПІБ

Повна дата народження

Адреса

Посада, обов'язки

 

 

 

 

 

o        Скласти власне резюме (життєве кредо і цілі);

o        Підбити підсумки і визначити переможців КОНКУРСУ на найкращу НАЗВУ та модель емблеми шкільного співврядування «Шкільна Кампанія», затвердити їх;

o        На аркуші А4 оформити емблему та девіз відділу Шкільної Кампанії.

Категорія: Робота тренінгової школи лідерів "Креатив" | Додав: Ірина
Переглядів: 336 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]